SZACHOWNICA 3.Pionek z f4 rusza się na f5 i atakuje związanego skoczka.
SZACHOWNICA 4.Król rusza się z f3 na e4 i atakuje związaną wieżę.
SZACHOWNICA 5.Pionek z d2 rusza się na d4.
SZACHOWNICA 6.Goniec z c1 rusza się na e3.
SZACHOWNICA 7.Wieża z a3 rusza się na g3.
SZACHOWNICA 8.Skoczek z b1 skacze na c3.
SZACHOWNICA 9.Pionek z e4 rusza się na e5 i atakuje względnie związanego skoczka.
SZACHOWNICA 10.Goniec z g2 rusza się na c6 i atakuje względnie związanego skoczka.
SZACHOWNICA 11.Hetman z h2 zbija pionka z h7 i daje mata. Hetman z g7 jest związany i nie może zbić białego hetmana.
SZACHOWNICA 12.Wieża z f2 idzie na f8 i daje mata. Czarny hetman jest związany i nie może zbić wieży.