Menu
Kraina Szachów
Szachy dla dzieci
  • www.hetman-mk.pl
  • O podręczniku Kraina Szachów
  • Kraina Szachów 1
    • Wstęp do Krainy Szachów 1
    • 1 Kraina królewskiej gry
    • 2 Szachownica
    • 3 Pozycja wyjściowa
    • 4 Pionek
    • 5 Bicie w przelocie
    • 6 Wieża
    • 7 Skoczek
    • 8 Goniec
    • 9 Hetman
    • 10 Król
    • 11 Szach
    • 12 Podwójny szach
    • 13 Roszada
    • 14 Szach-mat
    • 15 Mat w jednym ruchu
    • 16 Remis
    • 17 Remis poprzez pata
    • 18 Nieprawidłowy ruch
  • Kraina Szachów 2
    • 1 Atak na bierkę
    • 2 Wielokrotny atak na bierkę
    • 3 Obrona atakowanej bierki
    • 4 Obrona atakowanej bierki cd.
    • 5 Debiut
    • 6 Mat w debiucie
    • 7 Mat po roszadzie
    • 8 Mat przy otwartej linii
    • 9 Słabość ostatniej linii
    • 10 Słabość ostatniej linii cd.
    • 11 Mat zduszony
    • 12 Obrona przed matem
    • 13 Obrona przed matem cd.
    • 14 Mat w dwóch ruchach
    • 15 Mat w dwóch ruchach cd.
    • 16 Mat ciężkimi figurami
    • 17 Mat hetmanem lub wieżą
    • 18 Mat dwoma gońcami
  • Kraina Szachów 3
    • 1 Związanie bierki
    • 2 Związanie bierki cd.
    • 3 Podwójny atak królem lub pionkiem
    • 4 Podwójny atak wieżą lub gońcem
    • 5 Podwójny atak hetmanem
    • 6 Podwójny atak skoczkiem
    • 7 Szach z odsłony
    • 8 Szach z odsłony cd.
    • 9 Podwójny szach
    • 10 Podwójny szach cd.
    • 11 Atak z odsłony
    • 12 Atak z odsłony cd.
    • 13 Klamra
    • 14 Klamra cd.
    • 15 Rentgen
    • 16 Rentgen cd.
    • 17 Pułapka
    • 18 Pułapka cd.
  • Matowanie samotnego króla
  • Dobry Ruch!
  • Miniatury
  • Ciekawa Partia
  • Partie Mistrzów
    • Carlsen-Karjakin, Mecz o Mistrzostwo Świata, Nowy Jork, 2016.11.11-30
  • Sztuka Myślenia
  • Wartość szachów
  • Aplikacje
    • Play Magnus
    • Toon Clash Chess
    • Obrońcy Terytorium
    • Follow Chess
    • Lucas Chess
    • Knight’s Tour
    • iChess
    • Chess.com
    • LiChess
    • Fritz
    • Fritz i Czesław
  • Ciekawostki
    • Refleks szachisty :)
    • Mistrz świata Magnus Carlsen grał “na ślepo” z trzema szachistami jednocześnie
    • Jan-Krzysztof Duda w programie “The Brain. Genialny umysł”
    • HEJT PARK – Krzysztof Stanowski w rozmowie z arcymistrzami
  • Linki
  • Najnowsze tweety
  • Najnowsze na Instagramie
  • Rekomendowany sprzęt
  • Kontakt
Close Menu

KRAINA SZACHÓW 1 PODSTAWY GRY

Pionek Turysta
  • Wstęp do Krainy Szachów 1
  • 1 Kraina królewskiej gry
  • 2 Szachownica
  • 3 Pozycja wyjściowa
  • 4 Pionek
  • 5 Bicie w przelocie
  • 6 Wieża
  • 7 Skoczek
  • 8 Goniec
  • 9 Hetman
  • 10 Król
  • 11 Szach
  • 12 Podwójny szach
  • 13 Roszada
  • 14 Szach-mat
  • 15 Mat w jednym ruchu
  • 16 Remis
  • 17 Remis poprzez pata
  • 18 Nieprawidłowy ruch
Kraina Szachów 1 VII g
Informacje o książce
Back To Top
Kraina Szachów
  • Strona główna
  • O podręczniku Kraina Szachów
  • Kraina Szachów 1
  • Kraina Szachów 2
  • Kraina Szachów 3
  • Matowanie samotnego króla
  • Dobry Ruch!
  • Wartość szachów
  • Aplikacje
  • Linki
  • Rekomendowany sprzęt
  • Kontakt
© Kraina Szachów 2021
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes