SZACHOWNICA 3.Wieża z a6 rusza się na g6.
SZACHOWNICA 4.Wieża z h1 idzie na h8.
SZACHOWNICA 5.Goniec z e2 rusza się na a6.
SZACHOWNICA 6.Hetman z d1 rusza się na h5.
SZACHOWNICA 7.Wieża z d3 idzie na g3.
SZACHOWNICA 6.Goniec z e2 rusza się na d3.
SZACHOWNICA 8.Pole b7.
SZACHOWNICA 9.Pole h4.
SZACHOWNICA 10.Pole e6.
SZACHOWNICA 11.Pole c7.
SZACHOWNICA 9.Pole h7.
SZACHOWNICA 10.Pole g7.
1. Jest to sposób na danie mata.2. Na polach g2 i h2 lub g7 i h7.3. Hetman.
SZACHOWNICA 12.Hetman z c5 zbija wieżę z f8.
SZACHOWNICA 13.Goniec z d3 zbija pionka z h7.