SZACHOWNICA 3.
Goniec z d5 daje szacha na b3. W następnym ruchu odsłonięta wieża z a5 zbije czarną wieżę z h5
SZACHOWNICA 4.
Skoczek z e4 daje szacha na d6. W drugim ruchu odsłonięta wieża z h4 zbije wieżę z a4.
SZACHOWNICA 5.
Wieża z g7 rusza się na g6 z szachem. Odsłania gońca, który w następnym ruchu zbije wieżę z h8.
SZACHOWNICA 6.
Goniec z g4 rusza się na e6 i daje szacha. Odsłania również białą wieżę, która w następnym ruchu zbije wieżę na polu g5.
SZACHOWNICA 7.
Wieża z f4 rusza się na d4 z szachem. Odsłania gońca, który w następnym ruchu zbije wieżę na g5.
SZACHOWNICA 8.
Wieża z f5 daje szacha na f3 i odsłania gońca, który zaczyna atakować wieżę z e6.