SZACHOWNICA 3.
Goniec z e2 rusza sie na f3. Po odejściu czarnego hetmana z d5 będzie mógł zbić gońca z b7.
SZACHOWNICA 4.
Wieża rusza się z a6 na d6. Po odejściu hetmana wieża będzie mogła zbić wieżę z d2. Po odejściu hetmana na pole g5 białe wtrącą ruch pionkiem z f3 na na f4, aby hetman nie mógł obronić wieży z d2.
SZACHOWNICA 5.
Goniec z f2 rusza się na d4 i atakuje na jednej przekątnej dwie wieże z f6 i h8.
SZACHOWNICA 6.
Goniec z e8 rusza się na g6 i atakuje na jednej przekątnej wieżę z f5 oraz skoczka z d3.
SZACHOWNICA 7.
Wieża z b4 rusza się na e4 i atakuje na linii e gońca z e5 oraz skoczka z e8.
SZACHOWNICA 8.
Wieża z a1 rusza się na a5 i atakuje w piątym rzędzie czarnego hetmana oraz czarnego skoczka.